Reklamációk Reklamáció és áruk visszaküldése, hogyan eljárni? Ha panasza van vagy az árut szeretné visszaküldeni, kérjük, küldje el nekünk a kitöltött reklamációs űrlapot, amely egyben a szerződéstől való elállás űrlapja is. Elektronikus űrlap kitöltéséhez szüksége lesz a rendelés létrehozásakor megadott e-mail címre és a számlaszámra, amelyet az e-mail postafiókjában talál. Ha nem találja a számla számát, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy hívjon minket. Az elektromos űrlap kitöltése után kérjük, küldje el nekünk az árut a következő címre: Matúškovská cesta 1413/17, Galanta, 92401, Szlovákia. Az áru kézbesítésétől számított 14 napig jogosult az áru indoklás nélküli visszaküldésére. Ebben az esetben postaköltségét a vevő terheli. Ha szeretné megtudni reklamációja állapotát, vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 96 884 138 telefonszámon.